perjantai 28. elokuuta 2015

Tehtävä 4 c

4c) Tutustu yhteen tällä opintojaksolla rakennettuun toteutukseen ja arvioi toteutusta blogissasi
Toteutuksia arvioidessanne kiinnittäkää huomionne siihen, onko toteutuksen rakenne hyvä ja vastaako se mielestäsi valitun kohderyhmän tarpeisiin. 

Tustuin Tonin rakennusblogiin. Arviointini on nyt hieman subjektiivinen, kun aihe kiinnostaa minua henkilökohtaisesti, minulla kun on meneillään samanlainen rakennus ja Toni alan osaajana antaa valtavan paljon vinkkejä. Toisaalta asian tarvitsijana olen todella oikea henkilö antamaan arvion.

Vinkit olivat siis minulle tarpeen ja hyödyllisiä. Kuvat ovat ehdottoman hyviä ja opastavia. Esityksen lähtö on kronologinen, joten minusta sitä on selkeä seurailla. Minä olen tyytyväinen tähän blogiin, en ole kauhean kranttu ulkoisen asettelun suhteen, olennaisinta on aisian välittyminen. 

Toni on some maalimassa ihan kehityskelpoinen yksiö ja omalla alallaan jo melkoinen tekijä.

1 kommentti:

  1. Kiitos komenteistasi. Lupaan ulkoasuun parannusta kunhan pääsen todella sinuiksi blogialustan kanssa. Harjoittelussahan se vielä on.

    VastaaPoista